söndag 12 augusti 2007

På väg hem


Maken har shoppat mobilt bredband så nu har jag möjlighet att skriva ett kort inlägg. Detta är sista kvällen i Stockholm innan vi återvänder hem. Vi har gjort en riktigt Sverigeturné och besökt vänner i "härliga Härjedalen", gjort ett stop i Dalarna och nu sist spenderat några dagar i huvudstaden. Vi har haft både regn och solsken, sett renar, raggarbilar och jättebjörnen i Sveg. I Stockholm tog jag med maken till Mikael Janssons Formel 1 fotoutställning, Speed of Life på Kulturhuset, vilket han gillade. Barnen hade kul en våning upp bland böckerna och leksakerna i "Rum för barn". Nu är det dags att packa bilen för morgondagens långkörning.

Bilden på Vasamuseet tog jag vid mitt Stockholmsbesök i juni.

1 kommentar:

  1. Vad trevligt för oss läsare att du är på väg hem nu. Jag har saknat dig!

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin