söndag 30 september 2007

Skördefest 30/9

Idag har Lärjeåns trädgårdar skördefest. Har du inte varit där kan jag rekommendera ett besök. Själv skall jag dock vara hemma och laga söndagsmiddag (pumpasoppa och ugnsbakade äpplen) till familjen, ta ner höst/vinterkläder från vinden och pyssla lite allmänt. Jag börjar så smått komma i kapp både här hemma och på jobbet men det finns alltid något att göra. I torsdags var jag på bokmässan vilket alltid är kul Mindre kul i år var att inte kunna köpa billiga böcker och andra roliga saker. Jag träffade dock massor av kollegor (jag är bibliotekarie), minglade lite och fick lite gratisprylar både här och där.

Läs mer!
Framtidsplaner för Lärjeåns trädgårdar visas på skördefest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin