fredag 14 mars 2008

Jag är en vinnare!

Bild: Produktbild från Weleda.se

Jag har vunnit ett kit med havtornsprodukter i en tävling på bloggen Ettbraliv! Super kul! Jag gillar Weledas produkter som är både biologiskt nedbrytbara och ekologiska, dessutom är förpackningarna är återvinningsbara. Jag har använt Iris rengöringskräm men tycker att den luktar lite starkt så nu senast köpte jag Mandel som skall vara för känslig hy. De har tagit in produkterna på vår ICA Maxi och de verkar ha en strykande åtgång för det varierar från gång till gång vad som finns inne. Jag hoppas kunna ha några utlottningar och tävlingar i Köpstoppsbloggen framöver också.
Glöm inte att besöka Ettbraliv, de skriver om ekologiska varor, kläder, träning, mode, rättvisemärkt - ja det mesta som ingår i ett bra liv. Dessutom gör de egna snygga collage som illustrationer i bloggen. Det skulle jag vilja lära mig att göra!

2 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! :) Använder själv ett par av Weledas havtornsprodukter, bland annat hudkrämen på bilden som verkligen är min favorit! Den tas upp av huden riktigt bra, istället för att lämna kvar en kletig hinna som fallet brukar vara med många andra märken. Blev helt överlycklig när jag såg att ICA Maxi tagit in deras produkter, för mig är det mycket närmare och enklare att handla där än att åka in till en hälsobutik i stan :)

    SvaraRadera
  2. Jahaa NU trillar poletten ner, är det DU :) Vad kul!!! Stort grattis igen :)
    //M

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin