onsdag 8 oktober 2008

Tävla om Bookmooch poäng!


Jag har tidigare bloggat en hel del om bokbytesnätverket Bookmooch. Det finns för närvarande 86 Bookmoochare i Sverige men alla är inte aktiva. För att vi skall få lite fler Bookmoochers i Sverige lottar jag ut 3x3 Bookmooch poäng. Det räcker till 3 inrikes böcker eller en utrikes och en inrikes bok.
För att delta i i tävlingen måste du registrera dig på Bookmooch och skapa ett konto. Lämna en kommentar där du anger ditt användarnamn. Du får gärna blogga om Bookmooch också!
På lördag drar jag 3 vinnare.

  • Gratis att registrera sig: det kostar inget att registrera sig på BookMooch.

  • Gratis att använda: det enda du betalar för är porto när du skickar iväg dina böcker.

  • Lätt att komma igång: skriv in 10 böcker du har hemma och vill ge bort - varje bok ger 0,1 registrerad poäng. Skriv in böcker du vill ha (wishlist) och se om det finns någon du kan moocha.

  • Få mer böcker: för varje bok du ger bort kan du få en bok från någon annan.


  • Redan Bookmoochare?
    Har du redan ett Bookmoochkonto? Inför min stundande flytt måste jag tömma förråden och erbjuder 2 för 1 på svenska pocket. Bor du i Sverige kan du moocha 2 böcker och få 1 poäng tillbaka! Här hittar du mina böcker, det finns allt från Sun Axelsson till John Connolly.

    7 kommentarer:

    1. Klart jag ska vara med :) ciasundberg!

      SvaraRadera
    2. kolla in www.caminomagasin.se, för recension av din bok! / Johanna

      SvaraRadera
    3. Halloj! Blev medlem för inte så längesedan tack vare dina fina tips. Fiffolina kallas jag på Bookmooch ;)

      SvaraRadera
    4. Hade inte hört talas om Bookmooch förut, men det verkar super! Har nu registrerat mig som mariamosh :)

      SvaraRadera
    5. Smart sida faktiskt!

      SvaraRadera
    6. Har nu registrerat mig som VenusDoom

      SvaraRadera
    7. Jag har registrerat mig som pinkunicorn, men tyvärr inte hunnit registrera en massa böcker än...

      SvaraRadera

    Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin