tisdag 8 september 2009

10 saker - vecka 7, 31-40



Bild: Agneta Nyholm

Inspirerad av David med bloggarna med bloggarna Simple Organized Life & the Good Human har jag hängt på "the 10 things challenge". Inga bilder den här veckan, kameran strejkar och det är för mörkt för mobilkameran...

Den här veckan blev det bland annat lite allmän klädrensning. Höstkläderna har kommit fram och jag upphör aldrig att förvånas av att jag har glömt av hälften av alla kläder...

Det här rensades ut den här veckan:

1 blanksliten och välventilerad kostym (hål i baken) - den slängs men jag sparade knapparna den här gången med
4 st för små/fläckiga/utslitna barnkläder
2 engelska romaner som jag inte kom in i (1 går Bookmooch via min mor och 1 direkt till Bookmooch)
1 pärm som inte ville stänga sig
En massa gamla tidningar av olika slag som jag sparat för att läsa vid något tillfälle (i återvinnningen)

Lite inspiration!
Thoughts on Decluttering…
Further Adventures in My War on Stuff

Letting go of sentimental clutter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin