måndag 7 september 2009

Matmåndag: kokbokstips!


























Jag har flera hyllmeter med kokböcker trots att jag egentligen bara använder 5 av dem regelbundet. Ändå har jag skrivit upp ytterligare en på min önskelista... 27 oktober släpps nämligen Pioneer womans kokbok, The Pioneer Woman Cooks: Recipes from an Accidental Country Girl. Jag har följt Rees blogg sedan 2007 och lagar regelbundet hennes recept. En familjefavorit är bland annat quesadillas med pico del gallo . Nu ser jag fram emot kokboken som förhoppningsvis innehåller många av Rees fina bilder från livet på landet i Oklahoma och naturligtvis smaskiga recept.

Recesion kommer när jag har fått hem boken!
Vill du köpa den från USA kan du förbeställa den redan nu hos Amazon eller Barnes & Noble. Det går också att bevaka den hos Adlibris eller Bokus.

Mer!
Provsida från kokboken
Videosnutt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin