söndag 8 november 2009

10 saker, 121-130

Det flyter på ganska bra det här med att rensa ut 10 saker i veckan, tyvärr släpar jag nog hem ungefär lika mycket... Den här månaden tänkte jag hålla igen, det blir inget köpstopp mer en månad för eftertanke innan jul.

Bookmooch

Ganska blandad kompott...


Jag har försökt att rensa lite i bokhyllor och skåp eftersom jag känner att det börjar bli trångt här hemma. Jag vill inte köpa flera hyllor... Mycket är Bookmoochböcker eller böcker från bokbyteshyllan på jobbet som åker tillbaka efter att jag läst ut dem.

Bookmoochböcker

Jodi Thomas var en ny bekantskap, helt ok - Marklundboken fick jag på en konferens och jag måste erkänna att jag är inget större Marklund fan så jag gav upp efter bara nåt kapitel...


Dessutom rensade vi i barnens rum i helgen. Jag blocketfyndade byrå, skrivbord och bokhylla - allt för bara 200 kr och 5 min bort med bil, så nu har vi möblerat om och fixat till i Storebrors rum.

10 saker 8/11

Förutom de här 10+ sakerna belv det också två kassar med skräp och plast och pappersskräp som åker i återvinningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin