torsdag 19 november 2009

10 saker - 131-140

10 saker 131-140

Rensning av barnens garderober - ett projekt som aldrig tar slut. Vi har provat lusselinnen, juklänningar och vinterkängor. Helt plötsligt har Lillaysters fötter vuxit rejält så ett flertal nästan nya skor har rensats ut. Dessutom verkar hon ha breda fötter så nu är det väl slut med Traderafyndadet eftersom hon måste prova skorna. Själv har jag fått sålt lite på Tradera men också tyvärr råkat ut för min första riktigt oseriösa köpare, sånt är trist.
Jag har köpt lite "nytt" till barnen på Tradera, men jag tänkte försöka att inte köpa för mer än vad jag säljer...
Sen städade jag kökslådorna men jag har mest saker som jag behöver. Men den här typen av temått gillar jag inte så eftersom jag har 3 andra jag gillar bättre får den här skickas vidare..

1 kommentar:

  1. Trist med fuskare, vi har sålt på små loppis, men väldigt billigt, då går kläderna åt.

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin