torsdag 14 januari 2010

Bli ett fan på Facebook!




För att bringa ordning bland bloggar, Facebook och Twitter har jag skapat en fansida på Facebook. Köpstoppsbloggen har även fått ett eget Twitterkonto. Du kan fortfarande följa mitt halvprivata Twitterflöde på http://www.twitter.com/ankix

Är du intresserad av mina förehavanden i övrigt så hittar mig även på följande ställen:
Flickr - blandade bilder
Caminobloggen
ann-christingramming.se - mest info om föreläsningar, media m.m
Biblfeed -bibliotekens lifestream
Är du intresserad av biblioteksrelaterade inlägg kan jag tipsa om SFIS Väst blogg - där jag bloggar om förenings- och biblioteksrelaterat

2 kommentarer:

  1. Såg just att det finns grupper på Facebook: Bytes/bortskänkes i bla 08-området och i Örebro Län. Någon som vet om det finns för Gbg-området också?? En kanonbra idé att lägga ut sina saker när man rensat eller att hitta saker man behöver

    SvaraRadera
  2. bortskänkes/mottages/ges/doneras/031
    http://www.facebook.com/#/group.php?gid=164131043036&ref=nf

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin