lördag 10 april 2010

Lördagssfilm - Feeding your F*&#ing Families


Klicka här om videon inte funkar
Jag har tidigare bloggat om Sara Haskins och hennes inslag "Target Women" som sänds på torsdagar i programmet "infoMania" på Current TV. Haskins driver med könsstereoptyer i amerikansk reklam. För vad är det egenligen reklamen säger oss? Själv har jag äntligen lyckats hitta Hemmalivs ett företag som levererar mat hem till oss och skall testa om det underlättar matplaneringen och framför allt om det är värt pengarna.

3 kommentarer:

  1. Jag har också letat efter en butik som levererar hem matvaror till oss! Jag vill också veta om det är värt pengarna!

    Kikade in och kollade priserna lite. De ligger lite högre än Willys men tror att det kan vara likvärda priser med Coop (är dock inte så super prismedveten...)
    Tiden att slippa åka i väg och handla kan vara värt att betala lite för.

    39kr för frakt är mycket bra pris tycker jag!

    Återkom gärna med inlägg om vad du tycker!

    SvaraRadera
  2. Åh, tack för länken. De kunde visst leverera hem till mig. Vill testa igenom de olika företagen som kan leverera hem här i gbg. Alla tips och recensioner emottages tacksamt.

    SvaraRadera
  3. Kul att fler äntligen satsar på hemleverans, så här tio år efter dotcom-boomen. Själv använder jag Hedenborgs (www.hedenborgs.se) och är mycket nöjd med både sortiment, priser och service. De kör dessutom utan extra kostnad vid ordersumma på 800 kr eller mer.
    Även Ekobeställarna (www.ekobestallarna.se) erbjuder hemkörning mot en avgift.

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin