måndag 3 maj 2010

Gästinlägg efterlyses

DSC02327

Drömmer du om ett långsammare liv? Har du provat köpstopp? Funderar du på ett köpstopp? Hur ser du på frivillig enkelhet? Vill du skriva om en upplevelse, bok, film, eller något annat som har fått dig att lägga om din livsstil?

I början av juni kommer jag att operera mitt knä som jag skadade när jag åkte skidor i vintras. Jag räknar med att vara rätt utslagen några dagar efter operationen och det vore kul att kunna publicera några gästinlägg. Har du en egen blogg får du gärna återvinna något bra inlägg (som Göran), det går också bra med bilder, videosnuttar eller liknande!

Tidigare gästinlägg hittar du nedan:
Frivillig enkelhet, ekonomisk frihet och (hållbara) investeringar
Gästinlägg på Köpstoppsbloggen från Ivan Liljegren, cykelidag.se
Karins år med utmaningar
Emelies planer på köpstoppsår
Karins billiga resa till Ullared
Något av det bästa jag har gjort!
Vi och vår syn på prylar
Gästinlägg: Jakten på lycka i överflödssamhället

Hör av dig på antianki@gmail.com om du har tankar eller funderingar eller ett klart gästinlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin