torsdag 29 juli 2010

Blondiner är bäst på att sätta sprätt på sina tillgånger.

Swedish Blondes

Bild: ThisParticularGreg

Det rapporterar Aftonbladet mitt i sommarens nyhetstorka. Enligt artikeln går 35 procent av blondiners lön till att betala gamla krediter eftersom de inte kan motstå att unna sig själv sådant som choklad, skor och handväskor. Aftonbladet rapporterar vidare att två tredjedelar ändå vet exakt vilka utgifter de har varje månad och att 93 procent av blondinerna vet hur mycket av lönen som går till bostadslån, räntor, räkningar och autogirobetalningar. Något som borde göra Mats Odell och Charlie ”Lyxfällan” Söderberg nöjda.

20 köp blondiner inte kan motstå

1. Choklad
2. Kläder
3. Skor
4. Vin
5. Smink
6. Tidningar
7. Böcker
8. Handväskor
9. Lyxigt schampo
10. Dvd-filmer
11. Musik
12. Kakor
13. Nagellack
14. Parfym
15. Doftljus
16. Örhängen
17. Armband
18. Blommor
19. Prydnadsuddar
20. Handdukar

Källa: Onepoll

Nu är jag brunett men böcker och choklad är nog mina svaga punkter. Parfym köper jag sällan, doftljus likaså. Nagellack har jag slutat helt med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin