tisdag 28 september 2010

Eko-dejta för en hållbar relation!

Two hearts

Bild: Andrew Pescod

Idag lanserar Spraydate och KRAV ett nytt koncept: Eko-dejting. De femtio första som eko-dejtar vinner entré till KRAVs Framtidsdag den 12:e november.
Att eko-dejta innebär man kan profilera sig som klimatsmart genom att i sin sökprofil på Spraydate kryssar i de nya intressekategorierna ”ekologisk mat och dryck”, ”miljö” och ”natur”.

– Många singlar lever miljömedvetet och eko-dejting känns viktigt för framtiden, dessutom är det ett kul sätt att marknadsföra vår Framtidsdag, säger Lars Nellmer, VD för KRAV.
Enligt en kommande SIFO-undersökning som KRAV presenterar i sin helhet i oktober tillhör singlar den grupp som köper allra mest KRAV-märkt.
De femtio första som eko-dejtar får gratis entré till KRAVs Framtidsdag den 12:e november. En heldag om den hållbara matbranschens framtid där intressanta föreläsningar av bland andra Johan Rockström varvas med god mat av Renée Voltaire och underhållning med Emil Jensen.
Är du inte singel men ändå vill vinna en entré till KRAVs Framtidsdag så kan du alltid tävla med recept på den godaste KRAV-lunchen.

Lycka till!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att du uppmärksammar eko- dejting. Testa gärna! Det är enkelt och gratis att registrera sig. För de som vill diskutera finns Spraydate även på facebook.

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte min man skulle uppskatta om jag reggade mig på Spraydate - annars hade jag gärna testat! :-)

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin