torsdag 2 maj 2013

Nu tar jag helg

277.1/365 [Stenungsund]
Bild: The Hamster Factor

 Hoppas att ni hade en trevlig Valborg och första maj. Själv hade jag ännu en avkopplande och nedkopplad Valborg i Stenungsund. Det blev lite bastubadande trots begynnande förkylning så nu är jag rejält krasslig. Nästa vecka blir det en recension av Hillevi Wahls experimentet med familjen och lite mer om hållbart mode innan jag sätter mig på tåget mot Stockholm. Jag ska till Åbo en sväng innan det är dags för vårens cykeläventyr, en liten försmak på och uppvärmning inför sommarens cykling.

3 kommentarer:

  1. Inget kul med förkylning. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Åbo är en trevlig stad, har bott där nästan 18 år

    SvaraRadera
  3. Tack Linn!
    Hannele, visst är det! Ser fram emot att se Åbo i vårskrud, förra gången jag var där var det februari och väldigt kallt!

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin